Vil du jobbe i KBT? Vi har en ledig stilling i 100% som som controller/ økonomimedarbeider (50%) og prosjektkoordinator (50%)
Stiftelsen KBT søker deg som ønsker å arbeide for en ideell virksomhet som vil at pasienter/brukere og deres pårørende sine erfaringer skal være en viktig kunnskap for tjenesteutforming. KBT arbeider for at enkeltmennesker får brukt sine ressurser og ha full deltagelse i samfunnet både gjennom egne styrker og i samarbeid med riktig innrettede hjelpe/behandlingstilbud. Vår visjon er Erfaring og fag i likeverdig dialog for bedre tjenester.
Stillingen er en støttefunksjon for daglig leder og øvrige prosjektmedarbeidere. Vi søker en som kan jobbe 50% som controller og 50% som prosjektkoordinator (til sammen 100%).
Arbeidsoppgaver
Controller/økonomi-oppgaver:
- Allsidige regnskapsoppgaver og deltagelse i årsavslutning
- Kontinuerlig arbeid for god internkontroll og forbedre/effektivisere rutiner og prosesser
- Oppfølging/rapportering av regnskap iht. budsjett av enhetens totaløkonomi og for enkeltprosjekter
- Prognosearbeid ifb. med enhetenes totaløkonomi
- Oppfølging refusjoner, avtaler, fakturering og offentlige registre
Prosjektkoordinator-oppgaver
- Følge opp planer
- Søke om finansiering
- Koordinering av prosjektteam og styringsgrupper
- Håndtere reiser og overnatting for deltagere i prosjekter
- Sammenstilling av data og skriving av rapporter
- Sekretær- og koordineringsfunksjon i prosjektarbeid, gruppe/utvalgsarbeid eller annen team-organisert form for arbeid med komplekse oppgaver/utredninger
- Bruke sosiale medier, drift av facebooksider o.l. og oppdatering av nettside (WordPress)
- Håndtere påmeldingsystemer, eksempelvis Checkin, praktisk arrangering av kurs, og administrere webinarer
Kompetansekrav
- Relevant økonomisk utdanning og/eller relevant praksis
- Erfaring fra bruk av skybasert regnskapsprogram, som Power Office
- Kompetanse på bruk av sosiale medier
- Bruk av programmer i Office 365
- God skriftlig formuleringsevne
- Egenerfaring med bruk av helse- eller sosiale tjenester teller positivt
Vi søker deg som
- Trives med å skape resultater i samarbeid med andre
- Er opptatt av å forstå organisasjonens behov og bidrar i å tilrettelegge for god økonomistyring og utvikling
- Arbeider systematisk og strukturert
- Har god etisk forståelse
- Har evne til å tilegne deg god forståelse for praktisering av regelverk
- Har engasjement og vil bidra til å fremme enkeltmenneskenes perspektiv i tjenesteutformingen
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer
- Fleksible men ordnede lønns- og arbeidsforhold
- 5% avtalefestet pensjon og behandlingsforsikring
- Lønn etter avtale
- Tiltredelse etter avtale
Praktisk informasjon
Arbeidssted: Sorgenfriveien 9, 7031 Trondheim
Søknadsfrist: 14. juni 2022
Arbeidsgiver: Kompetansesenter for brukererfaring og tjenesteutvikling - KBT
Ansettelseseform: 100% fast stilling
Har du noen spørsmål om jobben?
Ta kontakt med daglig leder Dagfinn Bjørgen.
Telefon +47 40413567
E-post: dagfinn.bjorgen@kbtkompetanse.no
Søknad sendes til post@kbtkompetanse.no
Vi ser fram til å høre fra deg!
Stillingsutlysningen på NAV.no
Om Kompetansesenter for brukererfaring og tjenesteutvikling - KBT